Shop van uitersten

Gratis verzending in Nederland bij bestellingen vanaf € 75,-.

Veel gestelde vragen

Algemeen

Zijn de prijzen op de site inclusief BTW?

Ja, alle prijzen op de site zijn inclusief BTW.

Bestelling plaatsen

Hoe plaats ik een bestelling?

Stap 1: klik bij het gewenste artikel op de winkelwagen. Hierna komt u in de winkelwagen

Stap 2: in de winkelwagen controleert u de bestelling en klik op 'afrekenen' (of op 'doorgaan met winkelen' wanneer u meer artikelen wilt bestellen).

Stap 3: voer uw gegevens in of log in met uw account. Indien u voor de eerste keer besteld kunt u 'maak een account aan...' aanvinken. Er wordt dan een account voor u aangemaakt. U kunt ook als Gast een bestelling plaatsen , u hoeft dan geen account aan te maken.

Stap 4: selecteer de gewenste betaalwijze en klik op "plaats uw bestelling". Bij de keuze van acceptgiro dient u een aantaal aanvullende gegevens in te voeren. Indien van toepassing wordt u geleid naar het systeem van Ideal of creditcards. Na juiste afronding ontvangt u per mail een bevestiging.

 

Bestellen & verzenden

Wat is de levertijd?

De levertijd staat veelal vermeld bij elk product.
Als u meer dan één product besteld is de levertijd van de gehele bestelling gelijk aan de langste levertijd.
Daar waar niets vermeld staat is de levertijd 1-3 werkdagen.

Op zaterdagen worden artikelen zwaarder dan 30 kg (o.a witgoed, grote tv's en grote trampolines) niet bezorgd.

Het kan onverhoopt voorkomen dat een product uitverkocht is, of dat wij de levertijd die wij aangeven niet waar kunnen maken. In dit geval nemen wij met u contact op.

*) verse producten verzenden wij alleen op maandag t/m donderdag.

Wat zijn de verzendkosten?

Alle bestellingen in Nederland *) vanaf € 75,00 : GRATIS
 
*) Alle overige artikelen tot € 75,00 in Nederland:    €  5,95

*) Levering in België / Duitsland :

*) Levering in Frankrijk : 

*) Levering in Italie / Spanje / Oostenrijk / Denemarken 

 

 €  6,95

 €  9,95

 € 14,95

   *) Exclusief eventuele toeslagen door afwijkende vorm, grootte of gewicht.
      Voor orders onder de € 20,= geldt een toeslag van € 1,99  

 

Per post (gewoon in de brievenbus) of per pakket?
Afhankelijk van het gewicht en de afmeting van het artikel kunnen deze verzonden worden per post (gaat dus gewoon door de brievenbus en hoeft u niet thuis te blijven), als pakket via PostNL, DPD, GLS of DHL, of als het groot en/of zwaar is via een transporteur.

Levering?

Standaard worden de bestelde artikelen bij u thuis bezorgd. U kunt kiezen voor een afwijkend verzendadres.

Voor grote/zware artikelen geldt dat deze standaard voor de drempel worden geplaatst. Wij leveren deze grote/zware apparaten niet binnen af en installeren ook niet.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?

Als een pakket wordt aangeboden en u bent niet thuis dan ontvangt u hiervan bericht.
De bezorgorganisatie zal hierna nogmaals –veelal de volgende dag– proberen het pakket aan te bieden.
Lukt ook dat niet, dan ontvangt u bericht waar u het pakket kunt afhalen.

10 of meer stuks van hetzelfde artikel

Bij deze aantallen kunt het beste contact opnemen met WOHI.nl en kunnen wij een passende aanbieding doen.

Levering buitenland?

Vooralsnog levert WOHI alleen in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Italie, Oostenrijk. 

Betalen

Hoe kan ik betalen?

Bij WOHI.NL kunt u betalen met IDEAL(gratis), Paypal en Creditcards van Visa en Eurocard (+1.5% met een minimum van € 1,50)  en per digitale acceptgiro via Afterpay (+ € 1,95).
Klanten uit België kunnen ook betalen met Mistercash (gratis) of Maestro (+1.5% met een minimum van €1,50).

Met digitale acceptgiro uw online bestelling betalen via AfterPay AfterPay voert voor WOHI.NL het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale acceptgiro van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. U kunt bij WOHI.NL betalen met een digitale acceptgiro tot een bedrag van € 150,00 als u voor de eerste keer betaalt via AfterPay.
Indien u artikelen met een hogere aanschafwaarde met (gedeeltelijke) achterafbetaling wilt bestellen, kunt u contact opnemen met onze klantenservice via 0900 - 9566 (€ 0,40 p.m.) of klantenservice@wohi.nl

Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met acceptgiro voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.

U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.

Wat is IDEAL?

iDEAL is online betalen via internetbankieren. Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.

Welke creditcards kan ik gebruiken?

Creditcards van Eurocard en Visa.

Ik heb een kortingscode/actiecode, waar en hoe moet ik die invullen?

In de winkelwagen ziet u een vak onder kortingscode. Voer de code in en druk op de knop kortingscode gebruiken. De waarde van de kortingscode zal vervolgens verrekend worden.

Retourneren & garantie & klachten

Kan ik een artikel retour sturen?

Bij WOHI.nl staat service voorop dus u kunt bestelde artikelen nadat u deze heeft ontvangen binnen de zichttermijn van 14 dagen simpel aanmelden voor retour als het artikel u om welke reden dan ook niet mocht bevallen.Vanaf het moment dat u melding heeft gemaakt dat u een artikel wil terugzenden heeft u 14 dagen de tijd om het product retour te sturen. Wij behouden het recht de retour te weigeren of schade in rekening te brengen als producten beschadigd zijn en/of gebruiksporen vertonen. Eboeken, bloemen  en etenswaren (versproducten) kunnen niet geretourneerd worden. Parfum en wijnen kunnen alleen ongeopend geretourneerd worden. Voor kleding geldt daarbij dat het label nog aan het artikel vast zit tenzij deze labels het passen belemmeren. Voor meer informatie verwijzen wij u naar de algemene voorwaarden

 

Hoe moet ik een artikel retour sturen?

Voor de beste afhandeling verzoeken wij u de retour via onze site aan te melden. Gebruik daarvoor de link Retour aanmelden die onderaan iedere pagina staat onde het kopje Klantenservice Vervolgens ontvangt u van ons een mail met nadere instructies.
Wij verzoeken u altijd de retourbon bij de retour mee te sturen zodat wij deze snel in behandeling kunnen nemen.

Het artikel dient -voor zover redelijkerwijs mogelijk- in de onbeschadigde en originele verpakking retour te worden gezonden.

WIj adviseren daarom altijd om de verpakking zorgvuldig open te maken zodat u deze eventueel weer kunt gebruiken om het artikel te retourneren.

Als alles in orde is, zullen wij het door u betaalde bedrag (incl. evt. betaalde verzendkosten van de heenzending) z.s.m. doch uiterlijk binnen 14 dagen terug storten via de door u gebruikte betaalmethode. Deze termijn gaat in vanaf het moment dat u het product retour stuurt c.q. dat u hebt aangeven het artikel te willen retourneren.

Klik hier voor het Europees modelformulier voor herroeping Modelformulier herroeping.

Zijn er kosten verbonden aan het retour sturen?

De kosten van retourneren zijn voor de klant. Wij behouden het recht de retour te weigeren of schade in rekening te brengen als producten beschadigd zijn en/of gebruiksporen vertonen. 

Garantie

Ook na de aankoop zorgt WOHI.nl ervoor dat u een tevreden klant blijft! Op onze producten is altijd de wettelijke garantie van kracht. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product is, of datgene moet doen, wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Daarnaast kan er door de fabrikant aanvullend nog fabrieksgarantie gegeven worden. Informatie hierover vindt u vaak in de verpakking van het artikel. Als u een beroep wilt doen op de garantie meldt dit dan bij klantenservice@wohi.nl. Wij zullen u vervolgens nadere instructies geven over de afhandeling.

Klachtenprocedure

Indien u niet tevreden bent over onze producten of diensten, neem dan binnen redelijke termijn contact op met onze klantenservice.

Stuur daartoe een e-mail aan klantenservice@wohi.nl of richt uw klacht schriftelijk aan WOHI.nl, afdeling klantenservice, Virulyweg 29D, 7602RW Almelo, onder vermelding van uw klantnummer, naam, adres en woonplaats.

Afhandeling klachten

Wohi.nl zal uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst afhandelen. Indien de klacht niet binnen deze periode opgelost kan worden, wordt u hiervan op de hoogte gebracht, met een indicatie van de vertragingsduur. U kunt uw klacht uiterlijk 3 maanden nadat deze is voorgelegd aan WOHI.nl, schriftelijk aanhangig maken bij de Geschillencommissie Webshop,Postbus 90600, 2509 LP Den Haag, telefoon 070-3105310, tegen betaling van € 52,50,-. De Geschillencommissie brengt een voor beide partijen bindend advies uit. Indien u in het gelijk wordt gesteld, ontvangt u de bijdrage van € 52,50,- terug.

Contact

Hoe kan ik het beste contact met jullie opnemen?

Het beste kunt u ons mailen op email adres:klantenservice@wohi.nl
Wij streven ernaar om binnen 24 uur te reageren.

Wat is jullie email adres?

Wat is jullie telefoonnummer?

Ons telefoonnummer is: 0900 - 9566 (€ 0,40 ct/min)
Vanuit Belgie: 03 8081526
Maandag t/m vrijdag van 10:00-12:30 uur en 13:00-16:00 uur 

Bestaande klanten kunnen voor vragen over hun bestelling het nummer bellen (tegen lokaal tarief) dat op de orderbevestiging staat.

Over Wohi.nl

Wie zijn jullie?

Wij zijn een dynamisch bedrijf primair gericht op het verkopen van bijzonderde, uiteenlopende maar ook alledaagse leuke producten.

Wij zijn aangesloten bij de thuiswinkel waarborg organisatie Nederland.

Ons Kvk nummer is: 54148154

Ons BTW nummer is: NL 851191204b01

Ons bankrekeningnummer is: 46.57.39.377 ABN-AMRO

Wat zijn jullie leveringsvoorwaarden?

Wij hanteren de de leveringsvoorwaarden van Stichting Webshop Keurmerk.  Een waarborg voor de consument.